lördag, mars 17, 2012

MALVA 2 ÅR <3

Nu är vi nyss hemkomna från Falköping där vi varit & firat min älskade systerdotter Malva som fyller 2 år idag <3 Jag & Tobias har ju dessutom den stora äran att vara faddrar till denna gullunge <3 I present från oss fick Malva en tunika/klänning, leggins, bakbord med kavel, kaffeservis i porslin med Hello Kitty & en rosa mössa med flugsvampar på som jag sytt =) Det bjöds på ett fantastiskt trevligt kalas med god mat & fika samt mycket stoj & stim =) Så har jag busat & lekt i massor med mina älskade små <3<3

Tidigare idag var vi i GA hos Tobias föräldrar. Medan jag & Malin gick en långpromenad på nästan 1,5 timma så tvättade Tobias & Marcus bilen, vilket var välbehövligt. Så bjöd svärmor på god mat så idag har jag inte behövt stå något vid spisen & det är verkligen lyx för mig!!

Imorgon ska jag fixa & dona här hemma. Har lite "måsten" som jag behöver ta tag i..

Inga kommentarer: