onsdag, mars 21, 2012

FIXAT & DONAT

Under dagen idag har jag hunnit med en hel del på min att-göra-lista som att tvätta, bädda rent i sängen, beställa köksblandare, ringa några samtal, plantera mini påskliljor & penseer i en kruka som jag ställt på verandan & gått en långpromenad. Avslutade kvällen med veckans Grey's Anatomy =)

Har haft en hel del smärta även idag & jag hoppas verkligen att det vänder snart.. Värst är smärtan i benen =( Min sjukgymnast skulle ta upp detta med min läkare så vi får se vad han säger om det?! Fastän jag har min kroniska sjukdom kan jag ändå känna en enorm tacksamhet över livet & de underbara människor som jag har omkring mig <3

Imorgon börjar jag dagen med bassängträning & därefter är det jobb som gäller. Så nu ska jag ta min medicin för att sedan krypa ner under täcket så jag orkar upp när väckarklockan ringer imorgon!

Inga kommentarer: