måndag, februari 27, 2012

LITE AV VARJE

Idag har jag & Wilgot besiktigat inte mindre än två bilar så det blev två vändor till Tidaholm & det gick bra båda gångerna =) Vi hann dock vara hemma några timmar då det var morgon respektive eftermiddags tider.

Picknicken vid lekparken i Tidaholms Stadspark var mycket uppskattad av Wilgot & det var en mycket nöjd kille som dukade upp frukosten =) Efteråt blev det lek i lekparken & vi var där i drygt en timma. Kallt var det, men vad gör man inte för de små <3 Var in på Julius & köpte med oss fika hem till Wilgot & Tobias innan jag skulle till frissan. När jag var klar hos frissan åkte vi till Netto för att köpa en glass då Wilgot hade bestämt sig för att han ville ha det?! När vi kom hem slappade vi framför tv:n innan det var dax att åka igen.. Hemma igen fikade vi & tittade på barnprogram. Tidigare ikväll fick Wilgot duscha då han fick för sig att stå upp & kissa på pottan, vilket inte gick så bra då det blev mest i hela duschen & på kläderna! Han älskar dock att duscha så han grät inte för det. Fick ett gott skratt när jag möttes av synen av att han badade i mitt uppblåsbara fotbad ;-) Så har vi sett på Familjen Annorlunda eller barna som Wilgot säger & till det åt vi kvällsmat. Meningen var ju att Wilgot skulle åkt hem idag, men godingen ville så gärna stanna tills imorgon & självklart fick han det <3 Så imorgon får han följa med moster på bassängträning & till sjukgymnastiken, vilket han ser fram emot =) 


Inga kommentarer: