onsdag, februari 15, 2012

LEDIG ONSDAG

Idag har jag min lediga onsdag & det är den bästa dagen på hela veckan då jag brukar ha en hemma-mys dag & idag är inget undantag =) Telefonen har ringt i ett så hela förmiddagen gick åt till att prata i telefon med underbara människor. Tycker det är så skönt att bara få vara hemma utan en massa måsten & tider att passa.. Att leva med en kronisk sjukdom kräver ju lite mer av mig som människa & då tänker jag på de läkarbesök, sjukgymnastik, bassängräning, promenader mm. som jag behöver för att orka.

Jag & Marcus har precis ätit lunch, lax'folie'paket á la Magdalena Graaf. Så fantastiskt gott! Nu väntar vi på att Tobias ska komma hem för då blir det fika.

Tänkte testa att baka LCHF semlor ikväll, köpte ingredienser som mandelmjöl, sukrin & vaniljpulver när vi var på Maxi Ica igår.

Inga kommentarer: