söndag, februari 26, 2012

KAN INTE SOVA

Klockan är strax efter 4 & jag kan inte sova.. Tror det beror på att jag drack kaffe sent samt att jag tog min kvällsmedicin & då speciellt två tabletter alldeles för sent!

Dagen igår blev inte alls som planerat så någon långpromenad hanns aldrig med. Tobias åkte upp till sina föräldrars garage för att fixa "min" bil inför besiktningen på måndag & när han fått isär det som skulle bytas så visar det sig att jag fått fel delar!! Men tur i oturen så var klockan strax innan 13 när detta upptäcktes & den viktigaste delen fanns hemma så det löste sig på ett bra sätt då vi fick låna svärmors bil för att åka in till stan & hämta delen.

När vi ändå var inne i stan passade vi på att svänga förbi Mio möbler så Tobias fick se & provsitta de stolar jag vill att vi ska köpa till nya köket & de fick godkänt ;-)

Kvällen har vi tillbringat hos min syster med familj. Vi har nu fått se deras hus som de köpt & renoverat, vilket var jätte fint! Vi blev bjudna på tacopaj & sallad. Självklart såg vi Melodifestivalen & till det fick vi fika =) Vi har även hunnit med att busa & leka med Wilgot & Malva <3 Bredvid oss nu sover en liten gosse som fick följa med oss hem <3 Så har lovat han att vi ska baka banankaka när vi vaknar så är nog bäst att jag försöker sova nu för några timmars sömn skulle ju inte skada!



Inga kommentarer: