onsdag, januari 18, 2012

VATTEN

Sitter i soffan & surfar runt & gör ingenting.. Hade en hel del planer för dagen, men det sket sig när jag kom ner till köket & insåg att vi inte hade något vatten! Tanken var att jag bland annat skulle tvätta, putsa fönster & damma, vilket jag måste ha vatten till så det kan jag inte göra. När jag vaknar är det första jag gör att tvätta ansiktet & det har jag inte kunnat göra än & klockan är 12!! Har heller inte kunnat duscha eller dricka mitt morgonkaffe :-( Till mina mediciner fick jag ta ljummet kolsyrat vatten & blanda ner mitt pulver för magen i, inget vidare kan jag säga. Som tur var hade jag kvar lite vatten i vattenkokaren så jag kunde göra mig lite te till frukosten =) Nog klagat om detta nu ska jag klä på mig för att gå dagens promenad =)

Inga kommentarer: