måndag, januari 02, 2012

MINA MÅL

Sitter i köket och väntar på att potatisen ska koka upp, i ugnen står det en köttfärslimpa med fetaost och soltorkade tomater och till det ska jag göra en god sås samt en sallad. Ska bli spännande och se om det duger till herrarna i huset ;-)

Innan jag började med maten gjorde jag egen  müssli efter ett recept som jag hittat på Habowoodfruars blogg och receptet hittar ni här: http://habowoodfruar.blogspot.com/2010/12/frukost-tips.html. Lätt att göra och supergod så detta recept rekommenderar jag starkt.

Efter maten kommer min vän Karin och vi ska gå ut på en långpromenad. Vid mitt sista besök hos min sjukgymnast som nu  gått på mammaledighet satte vi som mål att jag framöver varje dag ska gå ut och gå minst en halvtimma, lyssna på avslappningskivan 25 minuter varje dag, bassängträning 2 dagar i veckan, styrketräning 2 dagar i veckan samt akupunktur/TENS 2 dagar i veckan. Så nu kör vi!!

Inga kommentarer: