lördag, november 19, 2011

LÖRDAG

Igår var jag iväg med jobbet på julmarknad på Dagsnäs slott under förmiddagen. Shoppade lite julte från Njuta butiken i Hjo, men det var allt. Självklart fick jag en massa nya roliga tips & ideer ;-) Lunch intog vi på Löfwings Ateljé & Konstkafe som var ett fantastiskt fint ställe med god mat, fin konst & fin miljö. Efter lunchen åkte vi vidare till Falbygdens ost där jag shoppade lite pyssel så inför advent & jul. Det var så roligt att komma iväg & det har jag fått lida för idag, men det var det värt!

Kvällens lördagsmys bestod av Så mycket bättre, hemgjord lasagne & till det rödvin!

Imorgon kväll är bjudna hem till familjen Sandin, ett härligt par på dryga 80 år! Så imorgon under dagen tänkte jag sy något att ta med som gå-bort-t present =)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: