onsdag, november 16, 2011

DET ÄR MYCKET NU...

Är på gymmet & tränar för första gången på länge då jag haft en förkylning som inte vill ge med sig samt att jag ramlade för några veckor sedan & var tvungen att ta det lugnt. Men nu är jag äntligen igång igen så nu kör vi!!

Var till sjukgymnasten i måndags & nästa vecka kör vi igång en TENS behandling på cirka 8 gånger 3 dagar i veckan. Under denna tid ska jag även bassängträna 2 dagar i veckan samt styrketräna 2 dagar i veckan. En promenad några gånger i veckan vore bra med, men vi får se vad jag hinner med för jag måste ju även ha ett liv utöver träningen ;-)

Med bygget går allt framåt i ett rasande tempo. Alla dessa val som ska göras gör mig helt förvirrad, men det kommer bli kanon =)

Så fyller älsklingen 30 år om mindre än 2 veckor & jag har inget planerat så det måste jag ta tag i snarast. Tanken var att vi skulle åkt utomlands, men min sjukskrivning & bygget har gjort att vi skjutit på det. Just nu ligger prioriteten på att jag ska bli bättre & att bygget blir klart!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: