söndag, juli 17, 2011

LITE AV VARJE

Idag har jag tillbringat eftermiddagen hemma hos min fina vän Annett som har butiken Ditt Skafferi. Vi har sysselsatt oss med att göra en klätterställning av armeringsjärn som min kollega beställt för att ha till sin björnbärsbuske. Vi är nöjda med resultatet och hoppas på att beställaren blir likaså =)

Klätterställning

Igår var vi iväg till Visingsö och Motordagen vid Öbergs kafé. Vi åkte dit tillsammans med mina svärföräldrar i våran T-bird. Vi fikade och åt gott, åkte tipspromenad  runt "ön" med bilen och hade det super trevligt, en bra start på semestern helt enkelt!

Imorgon ska jag upp tidigt fastän jag har semester.. Har en tid hos min läkare och efter det har jag en klipptid hos min frisör. På eftermiddagen kommer min älskade systerson Wilgot hit för att sova över i en eller två nätter <3 Vi ska ta med han på en efterlängtad åktur i "stora raggarbilen" som Wilgot säger =)

Nu ska jag ge mig iväg för att träna. Har skjutit på det tillräckligt länge då jag inte alls känner för det, men vet att jag måste och att jag mår bra av det!

Inga kommentarer: