tisdag, maj 10, 2011

NYA TYGER

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här & det har allt hänt en del sedan sist jag skrev. Jag har skrivits ut från Rehab Medicin och börjat jobba 25% av min tjänst & det känns helt underbart! Jobbar ett antal timmar två dagar i veckan under hela maj & det känns som en bra start efter att ha varit sjukskriven i drygt ett halvår. Även om jag jobbar relativt lite så fylls dagarna med aktiviteter då min ordination från rehab är styrketräning tre dagar i veckan, bassängträning två dagar i veckan & dessutom promenader. Så ska jag ju även hinna med lite på fritiden som att umgås med min sambo, familj & vänner samt pyssla <3

Sy är något jag varit flitig med den sista tiden & då har det mest blivit barnmössor & dregglisar. Var senast idag till tygbutiken och köpte en massa fina tyger =) Ska dock tillbaka imorgon igen för att köpa en bit av det cerisa molntyget då jag inte hade så mycket hemma av det som jag trodde. Har även beställt lite tyger som jag tror kommer till posten imorgon *spännande*.

Tygerna jag var & köpte idag!

Inga kommentarer: