onsdag, mars 23, 2011

BESÖK AV MIN FINA VÄN

Idag är det onsdag och jag är ledig från Rehab Medicin. Jag började dagen med en härlig sovmorgon och efter det långfrukost och läsa tidningen =)

Det bästa på hela dagen, frukost!

Hade tänkt ta en förmiddags fika i solen ute på trappan, men tyvärr lös den med sin frånvaro.. En långpromenad ska det i allafall bli! Borde även börja med vårstädningen här hemma och då städa, rensa och slänga, men även bilen behöver en vårstädning!

När jag var ledig förra onsdagen så hade jag besök av min fina vän Hanna <3

Hanna <3

Med sig hade hon tulpaner och bullar som hennes snälla mamma hade bakat! Vi började med att fika och smaka på bullarna och de var supergoda! Efter att vi fikat bytte vi om till träningskläder och begav oss ut på en långpromenad på 1½ timma. När vi kom hem igen var vi super hungriga och jag lagade ris och lövbiff i sås med lök. Till efterrätt gjorde jag fruktsallad med mango, ananas, melon och jordgubbar och till det glass.

Exotisk fruktsallad och glass *smaskens*

Saknar min fina vän Hanna och längtar till nästa gång vi ses! Har planer på att i vår åka på en weekend till Göteborg & Hanna <3

Inga kommentarer: