tisdag, januari 18, 2011

TÅRAR

Just i detta nu så är jag mycket ledsen, har mest gråtit hela dagen.. Tog precis en tablett som är vid behov för att uthärda smärtan. Även dagen igår var en dag med tårar, känner mig så värdelös när jag mår så här. Vill ju så gärna "bara" få må bra och göra saker som jag tycker om tillsammans med min älskling, familj och mina vänner. Var ju inte så här jag ville att mitt liv skulle bli, visst jag har det bra men känner ändå en sorg över att livet blev så här!

Ringde Neuvrolog mottagningen idag angående att min sjukskrivning går ut den 23/1. Vet just nu inte hur jag känner för att ev. börja jobba 25%?! Känner väl att vardagen måste fungera, vilket den inte gör ännu. Vill även komma igång med träning för att få igång kroppen så den håller när jag väl ska börja arbeta. Har gått korta promenader både söndag och måndag, vilket resulterat i ännu mera smärta. Ska idag gå en kortare promenad idag för att se om det gör någon skillnad?!

Fick idag ett samtal från en läkare på Rehab Medicin, vilket gjorde mig glad :-) Ska träffa min arbetsterapeut som jag hade när jag var inskriven på dagrehab år 2006. Den 31/1 blir det mötet av.

Inga kommentarer: