tisdag, januari 25, 2011

HELGEN

Helgen för min del har varit den sämsta på länge. Bytte plåster i fredags kväll till en högre dos än den jag haft tidigare. Så i lördags märkte jag av att jag var mer illamående, hade sura uppstöttningar, var trött och kände av en dåsighet. Kände igen dessa symtom då jag kände likadant när jag började med plåstret. Men det var på natten mellan lördag och söndag som jag mådde som sämst, kräktes och mådde allmänt dåligt. Mest panik hade jag över att jag kräktes upp min nattmedicin. Som skönt var så kunde jag somna om efter denna händelse, men att vakna på morgonen var inte roligt. Tog morgonmedicin och hoppades på att den skulle lindra något för vi skulle åka till mamma och fira hennes födelsedag!

Träffade mina älskade syskonbarn Wilgot och Malva hos mamma och det gör verkligen att man glömmer "allt" för en stund <3 Blev mycket bus och jag och Malva sov middag, så mysigt! Hoppas jag kommer träffa dem till helgen igen =)

Malva <3

Wilgot <3 och jag

När vi kom hem blev det en stunds vila och efter den satte jag igång att göra egen müssli. Hittade ett recept på en blogg som heter Habowoodfruar. Testade müsslin till frukost och jag kan varmt rekommendera receptet för det var jättegott och mättsamt!


Müssli

1 kommentar:

Habowoodfrun sa...

Hej! Kul att du gillar müslin :)
Vilken mysig blogg du har!
Det är väldigt intressant att få läsa om nån annan, tack för att du delar med dig ;)
Kram Ann