måndag, januari 10, 2011

ALLT BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT SIG

Idag började min sambo jobba igen & det innebär att vi nu är tillbaka i vardagen igen efter en lång ledighet tillsammans. Meningen var ju att jag med skulle börjat jobba igen efter en viss tids sjukskrivning, men så blev det inte och jag är nu sjukskriven två veckor till.

För min del har det inte hänt så mycket idag. Har haft kontakt med smärtenheten och ska nu byta ut min ena tablett mot ett plåster, detta i hopp om att slippa en del av biverkningarna som tabletterna gav. Under eftermiddagen blev det några timmars sömn. Så har jag varit på Apoteket och hämtat ut det nya plåstret som jag nu ska börja använda ikväll.

Sitter nu framför tv:n och tittar på Halv åtta hos mig, efter det blir det Familjen Annorlunda och Spårlöst. En hel kväll i soffan med andra ord =)

Inga kommentarer: